harvs gamla skola

Ett år närmare 40!

4 kommentarer

Alla ni kring 40 får ursäkta, men just nu känns det inte som om jag vill komma närmare den magiska gränsen. Så vilken tur att jag då ”bara” fyller 34 år i dag! Det är ju flera ååååår tills det blir jämnt.

Hur som helst, det härliga är att man får fira något utan att ha presterat!

Inför årets födelsedag har jag önskat mig en pryl. Inget dyrt, inget med massor av eftertanke, utan helt enkelt ”en pryl”. Så titta vad jag fick från mina hitresta föräldrar nu på morgonen. Härliga tulpaner och tre fina ljuslyktor från Dollarstore i Söderhamn. Jag blev så glad!

Men den allra bästa presenten är nog att mor och far i dag får nycklarna till sitt nyinköpta lilla fritidshus bara 2,5 km hemifrån oss. Jag gläds av tanken att ha dem lite närmare än 16 mil emellanåt. Jag återkommer med lite bilder därifrån under helgen!

Foto: Li L'Estrade

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

4 thoughts on “Ett år närmare 40!

  1. Grattis på födelsedagen!

    Dollarstore brukar jag besöka när jag är hemma i Söderhamn. Alltid hittar man något man behöver. 🙂

    Gilla

  2. Tack! Jag har faktiskt inte varit där själv, men mamma och svägerskan brukar åka dit och köpa häpnadsväckande fina saker. Allt är kanske inte toppkvalitét, men speciellt säsongsprylar tycker jag att man kan köpa lite billigare med gott samvete.

    Gilla

  3. Åh, tulpaner. Jag kan inte gå till affären utan att komma hem med en bunt av dem.

    Gilla

Kommentera

