harvs gamla skola

Titta vad jag hittade

1 kommentar

Två gamla resväskor stod och var övergivna i en garderob på övervåningen här hemma. Jag minns faktiskt inte varifrån de kommer, men stod där, det gjorde de i alla fall.

Så jag tog ned dem och la dem på byrån i ett av våra rum som vi använder dagligen. Och jag gillar dem skarpt!

Två gamla väskor pryder en byrå hos mig. Foto: Li L'Estrade

En gammal etikett sitter kvar. SJ Snälltåg och någon gång på 1950-talet har denna varit ute och äventyrat. Foto: Li L'Estrade

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Titta vad jag hittade

  1. gud vilka fina! Säg till när du tröttnat på dem så är jag aspirant 🙂

    Gilla

Kommentera

