harvs gamla skola

Jag längtar så!

1 kommentar

I helgen ska värmen komma sägs det, och det ser jag fram emot. Jag drömmer redan nu om sommaren och har tidigare tipsat om ett nät som man kunde ha som myggnät från Ikea.

En annan nyhet de har för i år är ett nät man sätter fast i parasollen. Det var fiffigt tycker jag!

Myggnätet kostar 149 kronor på Ikea.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Jag längtar så!

  1. Halloj!

    Förra året upptäckte jag att det finns en MASKIN som tar bort mygg och knott. Den kostar från 2 000 till runt 5 000 kronor, beroende på hur stort område den ska täcka. Tror att det är en slags doft kombinerat med en fläkt som drar in dem i behållaren. Sen tömmer man den några gånger i veckan, beroende på hur mycket mygg man har. Fiffigt!
    Fast när/om vi skaffar en sådan kommer fladdermössen att bli förtvivlade…för att inte tala om fåglarna:-/

    Det var kul att hitta till din blogg!

    Leena

    Gilla

Kommentera

