harvs gamla skola

Tävlingen avgjord!

Lämna en kommentar

Men ni får ge er till tåls till på fredag då tidningen kommer! Där avslöjar jag vilket hus som fick den fulaste fasaden.

Jag kan konstatera att vi hade röstningsrekord och att det var ohyggligt spännande, särskilt mellan två bidrag. Det var bara några få röster som skiljde dem åt.

Hur som helst, jag ser fram emot att ringa till den familj som vunnit. Jag tror att jag gör det i dag så att jag hinner boka in en liten träff med dem på måndag. Så kul! Jag blir lika glad själv över dessa tävlingar. Jag vet ju hur det är att ha ett hus med renoveringsbehov. Då behöver man lite uppmuntran emellanåt.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

