harvs gamla skola

Före och efter i hallen

2 kommentarer

Vi har en liten trång hall på övervåningen som vi målat helt vit. Den var så otroligt mörk och dyster innan, eftersom det inte finns några fönster i den.

För ett tag sedan fyndade jag vinylstickers på Åhléns för bara 70 kronor (ordinarie pris var flera hundra) och i dag gjorde jag äntligen slag i saken och satte upp dem. Jag ville ha något som bröt av, men inte tog plats.

Jag blev riktigt nöjd – hoppas bara att de inte ramlar ned bara, eftersom underlaget inte är helt plant.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

2 thoughts on “Före och efter i hallen

  1. Vad fint!

    //Victoria

    Gilla

  2. Tack! Jag tyckte att det var lite kul! Men det börjar redan släppa så vi funderar på att lacka det så att det stannar kvar.

    Gilla

Kommentera

