harvs gamla skola

Före och efter hos Nordljus

Lämna en kommentar

Under våren har vi haft ett reportageprojekt på gång, nämligen ”Före och efter” på bakgården/trädgården hos inredningsbutiken Nordljus. I går var jag där och fotade efterbilderna, superfint var det där! Stor skillnad jämfört med innan kan jag säga.

Reportaget kommer i Våning & Villa om två veckor, så här lämnar jag bara en liten aptitretare, med en bild från bakgården och på mig när jag jobbar 🙂

Bilden är från ägarinnan Lina Åsards blogg http://nordljus.blogspot.com där hon visar mycket inspirationstips både från sitt hem, deras resor och från butiken.

Foto: Lina Åsard

Detaljerna är viktiga, kolla vilken ursnygg marschallhållare. Foto: Li L'Estrade

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

