harvs gamla skola

Ett badrum att drömma om – eller köpa

Lämna en kommentar

Sprang förbi ett badrum på Bauhaus nyligen. Inte alls min stil, men ändå nåt att sukta över. Känns som om det inte vore helt fel att sitta där i badkaret. Gillar väggen och även att de stora plattorna på golvet bryts av med de smalare plattorna.

Fast med tanke på att bara karet kostade cirka 50.000 så törs jag inte tänka på vad det skulle kosta att göra hela badrummet. Själv har jag ett åttiotalsbadrum med tvättstuga i ett. Nåja, tids nog får jag ett nytt badrum jag också 🙂

Hos Bauhaus sprang jag förbi denna badrumsinspiration. Ja tack!

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

