harvs gamla skola

Hemma hos i sommarhuset hos sundsvalls-vd

3 kommentarer

I dagens Våning & Villa har jag gjort ett reportage om Helena Bengtson som är vd för Castor i Sundsvall och hennes familj. Jag var på besök i deras fantastiska sommarhus i Njurunda. Jag satte personligt rekord i antalet knäppta bilder, det var ju så mycket att titta på.

Därför visar jag fler bilder här. Vill du läsa om Helena och hennes hus, läs Våning & Villa i vår webbtidning.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

3 thoughts on “Hemma hos i sommarhuset hos sundsvalls-vd

  1. Fina bilder och fint ställe!

    Gilla

  2. Åh, tack Eva! Roligt att du tyckte om bilderna, och jag håller med, det är verkligen ett fint ställe!

    Gilla

  3. Jag säger bara wooow, vilket hus och wooooooow, vilket lääääge!!

    Gilla

Kommentera

