harvs gamla skola

Regnigt utanför fönstret

Lämna en kommentar

Det regnar ganska kraftigt just nu. Jag gillar att höra på regnet och att mysa inomhus i detta väder. Ibland går jag en trappa upp till vårt nyrenoverade sovrum och drömmer mig bort. Nu har rummet fått gardiner också. Sakta, sakta, förvandlas det för att så småningom användas. Min tanke med kulören är att det ska passa både mig och min man. Det känns som en färg för båda att trivas i!

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

