harvs gamla skola

Hemma-hos-reportage i…

4 kommentarer

… Njurunda!

Det gjorde jag i går till nästkommande nummer av Våning & Villa. Och åh, vilka härliga människor och fint hus inte minst! Jag har faktiskt helt ärligt världens bästa jobb!

Här kommer en teaser därifrån. Jag avslöjar inte ännu vilka det är och var de bor, om du inte känner igen dem själv förstås. Resten får du läsa i tidningen!

Här är de, framför sitt hus.

Romantiskt sovrum med två gamla fönster som inredningsdetalj. Kolla nallen, han drömmer sig bort!

Man känner sig verkligen välkommen i deras hem. Här är en bit av hallen.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

4 thoughts on “Hemma-hos-reportage i…

  1. Hej Li!
    Jodå, känner nog igen henne 🙂
    De har så himla fint hemma!

    Då måste jag kolla in våning o villa… när kommer nästa nummer förresten?

    Ha’de!
    Kram Hanna

    Gilla

  2. Haha, jag anade att du skulle känna igen det!
    Ja det tycker jag att du ska göra, det kommer på fredag i nästa veckan, den 25:e.
    Kram kram!

    Gilla

  3. SÅ roligt att ni känner varandra, för jag känner ju er bägge!! Hanna är, hmm min kompis storesyster och Li är min tremänning!

    Gilla

  4. Hej! Tittar in här då och då. Ville bara tipsa om en ”husbyggarblogg” som jag älskar, ”Lundins nya hus”. Tycker att den romantiska stilen är jättefin, men när det gäller inredning hemma hos mig är det mer åt det moderna hållet, och denna blogg får jag massor av inspiration från.

    // Heléne

    Gilla

Kommentera

