harvs gamla skola

Vilken present! En kobra!

5 kommentarer

Häromdagen var jag hem till svärfar och hans fru för att uppvakta på fars dag.

Hem åkte jag med en riktig Kobratelefon!

Jag fick den! Så läcker, och så häftig med sin röda sladd, helt i original. Det är till och med den gamla Televerket-loggan på undersidan. Nu återstår det att se var den ska få plats någonstans, tänk vilken effekt den kan göra i ett rum med ganska milda färger. Snacka om färgklick!

Kobra

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

5 thoughts on “Vilken present! En kobra!

  1. Du kan få ha den hos mig om du vill för en sådan står även på min önskelista!

    Gilla

  2. Oj vad häftigt! 🙂 en original liksom! det finns ju kopior att köpa, men man vill ju ha den riktiga ju! 🙂

    Gilla

  3. Snygg! 1000 ggr snyggare och coolare än de moderna kopiorna!

    Gilla

  4. Oooooh! Orginal!! Sälj den!! 😉 (Till mig 😉 )

    Gilla

  5. Hehe, tack för erbjudanden, men jag tror att den får stå hemma hos mig faktiskt…:)

    Gilla

Kommentera

