harvs gamla skola

350 bilder… i kameran…

Lämna en kommentar

I går skulle jag ha gett er massor av inspiration från Formex, men så hade jag en febersjuk sexåring hemma och planerna ändrades. Bilderna ligger fortfarande i… kameran.

Så eftersom kortläsaren ligger på mitt skrivbord på jobbet så får alla rapporter således vänta. Men det är så mycket jag skulle vilja visa, som allt fantastiskt hos House Doctor till exempel. Jag fastnade i deras monter sjukt länge och fotade, och fotade, och fotade. Sedan visade det sig att just House Doctor fick mässans pris som bästa monter vad gäller originalitet och det gjorde mig inte ett dugg förvånad. Du ska få se!

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

