harvs gamla skola

En blomma till er alla!

Lämna en kommentar

I dag är en sån där härlig dag tycker jag. Själv vill jag gärna pyssla om mina kära lite extra, däremot är det inte lika viktigt att ”få” något tillbaka. Maken är för övrigt på rallytävling i dag så om det går bra för honom så är det lycka nog för min del. Till er andra vill jag bara säga, ha en bra dag!

plantagen_rosbukett

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

