harvs gamla skola

Det närmar sig…

2 kommentarer

Har du hört den förut?

Jag har ganska länge sagt att det närmar sig med en övervåning hemma. Den var alltså fullständigt jättesliten när vi flyttade in och under några år har vi i princip bara låtit våningen stå. Som om den inte fanns…

Nu är det dock relativt nära att halva övervåningen – det vill säga tre sovrum och tre hallar – är färdig för uppflyttning.

kalles_rum

Tapet på plats i sovrummen, golvet målat i trapprummet som vi kallar det och elen är färdigdragen. Snart så...:)

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

2 thoughts on “Det närmar sig…

  1. Förstår att ni längtar tills övervåningen är klar, snart så.
    Själv håller jag som bäst på att måla möbler och inreda min lägenhet.
    Ha en bra dag. Lissen

    Gilla

  2. Jag blir så nyfiken att se…ska ta mig i kragen och komma ut något.
    Kramis Mia

    Gilla

Kommentera

