harvs gamla skola

Sjukling behöver en hand :)

2 kommentarer

Jag är sällan sjuk.

Men nu är jag det. För första gången på tio år, tror jag, så har jag feber. Det visade sig vara halsfluss och jag sitter här invirad i en filt och suckar. Man har ju sällan tid att vara sjuk liksom.  Det vet kroppen nog om.

Jag har några Våning & Villa som ska göras innan jag går på semester om mindre än två veckor och just nu har jag dåligt med uppslag. Vet du nån i Medelpad som har ett hem utöver det vanliga, eller bara fint, eller udda, eller kul!? Som skulle kunna passa att göra inredningsreportage om? Eller nån som gör nåt särskilt, som är värt att berätta. Maila mig gärna, tips emottages tacksamt.

diningroom2

Inspiration från LivingEtc

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

2 thoughts on “Sjukling behöver en hand :)

  1. Hej!
    Vilken mailadress ska man använda för att nå dig?
    / Eva

    Gilla

Kommentera

