harvs gamla skola

Nu är lanseringarnas tid här

1 kommentar

Om 1,5 vecka drar årets mest intressanta inredningstillställning igång, nämligen Formexmässan på Älvsjö. Och självklart kommer jag att vara på plats! Förhoppningsvis pigg och alert, fri från den halsfluss jag just nu sitter med för andra gången på kort tid. 😦

Men men, här hemma byggs det ju för fullt och i min fantasi inreds varje rum. Nu har jag börjat smygtänka på mitt ”kontor”, det som just nu är sovrum för fyra pers. Där ska jag ha min hörna är det tänkt. Hur som helst, hittade denna ursnygga tapet som Rusta lanserar som höstnyhet. Den skulle jag vilja ha, som den murvel jag är!

20301915

Höstnyhet hos Rusta, tapeten kostar 99 kronor rullen.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Nu är lanseringarnas tid här

  1. Vi köpte den och har den som fondvägg i nya sovrummet, och den blev skitsnygg!! Den är snygg, prisvärd och intressant. Alla goda ting är tre som man säger 😉
    Så den kan jag verkligen rekomendera!

    /Evelina

    Gilla

Kommentera

