harvs gamla skola

Colaburkar eller träd som inredning…

Lämna en kommentar

I fredags var jag och gjorde ett hemma-hos-reportage hos en ung och begåvad tjej. Hon har bland annat gjort en egen fondvägg. Om henne får du läsa i Våning & Villa framöver. Men jag måste säga att jag blev imponerad av henne, jag minns själv vad jag hade i mitt rum när jag var 14 år. Jag samlade på colaburkar, hrm. Jag staplade dem, hängde upp dem och gud vet vad jag gjorde. Eller snarare så undrar jag varför. Det måste ha varit fruktansvärt fult.

Hanna

Hannas egenhändigt gjorda fondvägg.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

