harvs gamla skola

Om jag inte hade en fortkörningsbot att betala…

1 kommentar

… så skulle jag gärna shoppa lite hos H&M Home i webbshopen. Jag gillar verkligen H&M:s kollektion Lovely Linen. Skulle gärna kunna tänka mig dessa grejer, kudde, handduk och löpare.

DXL866_78829_13029_38_1396DXL901_78895_13029_43_5515DXL879_78863_13022_71_5285

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Om jag inte hade en fortkörningsbot att betala…

  1. Du får gör som mej Li, sy några egna kuddar. Kostar inte mycket, bara tiden förstås.
    Titta in hos mej får du se dom jag har ”knåpat” ihop den senaste veckan.

    Hmmm, hamnar snart i kategorin inredningsbloggar…….

    Fick parkeringsböter när jag lämnade dottern på Midlanda för ett tag sedan, trist!

    Gilla

Kommentera

