harvs gamla skola

Drömmen om bokhyllorna

1 kommentar

Jag kan inte bli klok på hur jag ska inreda mitt kommande arbetsrum. Det är ett ganska stort rum med en täljstenskamin, ett fönster och två dörrar. Och så 3.10 i takhöjd. Drömmen är att alla mina nedpackade böcker ska få komma fram men jag har inte bestämt mig ännu. Önskar man hade lite ekonomi att inhandla lite nya bokhyllor, men det hamnar ganska långt ned på priolistan. Kanske på plats 100 :=)

Men det är kul att se lite inspiration under tiden som man funderar. Här en härlig bild från An angel at my table.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Drömmen om bokhyllorna

  1. Det där är min dröm. Helst platsbyggda bokhyllor från golv till tak i ett rum med lite sköna fåtöljer och kanske en öppen spis eller som dig, en kamin… men än så länge har jag inte ens rummet… men drömma kan man ju alltid få! 😉

    Gilla

Kommentera

