harvs gamla skola

Lastpallar på många sätt

1 kommentar

Att använda lastpallar i sin inredning har synts lite här och var i vinter. Mestadels hos designers.  De varianter jag sett dem i har mestadels varit låga vardagsrumsbord, med hjul på. Sen på trädgårdsmässan fanns det som soffa hos en av utställarbalkongerna.

Pernilla Jansson hos Plaza Interiör har gjort sin egen variant av samma trendiga pall och jag gillar’t verkligen. Kolla in det här.

En annan tjej, Sofias Inredning, har gjort en tv-bänk på samma princip. Också superhäftig!

Själv har jag lastpallar som ligger och väntar på att bli omhändertagna här hemma på gården, men vi får se om det blir av. Jag hoppas!

Foto: Bobedre

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Lastpallar på många sätt

  1. Arbetsbänken var ju en kanon ide. Jag gillar personliga saker.
    Förstår inte att en del kan hitta på så bra. Men det är väl tur för oss andra

    Gilla

Kommentera

