harvs gamla skola

Jag har fått paprikaplantor!

1 kommentar

I morse när jag kom till jobbet stod en kruka med två paprikaplantor på mitt bord. Jag fick dem av en supergullig arbetskamrat! Och så hade hon satt ned en skylt som det står ”Vattna mig” på, så att jag kanske skulle komma ihåg att den behövde vatten 🙂

Jag ska vårda den ömt, och framförallt läsa på om hur man sköter paprika, för det har jag då ingen aning om. Så spännande!

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Jag har fått paprikaplantor!

  1. Vilken gullig arbetskamrat. Lycka till med paprikorna.

    Ha en fin tisdag. // Kram Lissen

    Gilla

Kommentera

