harvs gamla skola

Tapet till köket inhandlad

Lämna en kommentar

I dag inhandlade jag tapet till köket. Kraven var; inte så dyr, inte så färgstark och inte nån beställningsvara. Dessutom hade jag två härjande killar som sprang runt på Fresks och väntade på besök på Drakborgen. När jag väl sett ut en så fanns det inte tillräckligt med rullar hemma, så då gav jag nästan upp. Men en av butikssäljarna, Conny Sundqvist, var tålmodig som få tills jag fann denna som jag slog till på. Ur Ecos Decorama 10:s kollektion. Skulle funka att torka av också, och det var också en förutsättning för en slarvmaja som jag 🙂

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

