harvs gamla skola

Drömpallar

Lämna en kommentar

Var en sväng på Boom i Birsta i dag. Där såg jag pallarna som jag såg på Formex i januari. Hade jag pengar över, typ 2.600 kronor, så skulle jag ha köpt två bums! Jag älskar dem, de skulle passa perfekt vid köksön i nya köket. Men nu börjar det sina i kökskassan, det har ju kostat några kronor vid det här laget.

20110804-083912.jpg

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

