harvs gamla skola

Ibland svänger det fort

1 kommentar

Ibland är det svårt att hänga med i svängarna när jag är i farten.

Jag har nämligen bestämt mig för att sälja min favoritlampa i köket! Just nu ligger den ute på Tradera, kolla här.

Anledningen är enkel, jag går min man till mötes. Han avskyr verkligen lampan. Och jag älskar den visserligen, men sååå viktig är den inte så att jag inte kan ändra mig. Dessutom har jag sett en annan lampa som ärligt talat skulle passa bättre ihop med vår mörkgrå spiraltrappa i köket…

Nu återstår det att se om jag får tillbaka pengarna, jag köpte den ju just på Tradera för ett par år sedan. Men då var den inte upprustad, jag har gått lös på den med slipmaskinen lite lagom slarvigt och bytt ut elen mot ny tygbeklädd sladd. Men bucklorna är kvar från livet på en bondgård i Dalarna. Lite sorg i hjärtat känner jag, men äsch, jag hittar snart ett nytt projekt! 🙂

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Ibland svänger det fort

  1. Såklart att du hittar ett nytt projekt och du får säkert tillbaks pengarna för lampan.
    Bättre att kompromissa ibland 🙂

    En solig helg önskar jag dej. // Lissen

    Gilla

Kommentera

