harvs gamla skola

Zinkhus som ser ut som mitt riktiga!

3 kommentarer

I morse slumrade jag lite lätt samtidigt som jag sjukt nog kollade mailen. Alltså, förklara för mig varför jag måste kolla mailen kl 6 på morgonen… nåja, hur som helst, då hade Nordljus skickat ut ett nyhetsbrev med bland annat ett zinkhus som jag så gärna skulle vilja ha. Det ser ju nästan ut som en kopia på mitt eget hus! Ja, så om nån ser detta som skulle vilja ge mig en julklapp i femhundrakronorsklassen bara så där, då tar jag glatt emot den 🙂 Å andra sidan har jag några vaga funderingar på att göra ett pepparkakshus i samma form, men jag vet inte om det är att ta sig vatten över huvudet…

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

3 thoughts on “Zinkhus som ser ut som mitt riktiga!

  1. Så likt ditt hus och mycket fint.
    Det är bara priset som är lite väl högt.

    Ha en fin onsdag. // Lissen

    Gilla

  2. klart du ska göra ditt hus som pepparkakshus! Tänker göra mitt jag med, lite krångligare än ditt;)

    Gilla

Kommentera

