harvs gamla skola

Pecha Kucha i kväll

1 kommentar

I kväll är det dags, något som både skrämmer och lockar. Jag är en av tio talare i en japansk föreläsningsform som heter Pecha Kucha. I kväll klockan 20.00 börjar Pecha Kucha Night#7 på Stadshuset i Sundsvall och då ska jag bland annat prata om att jag alltid blandar jobbet och privatlivet. Jag gör det i massor nu, men har alltid gjort, ända sedan jag började som journalist redan som 14-åring. I 20 bilder och exakt 6 min och 40 sekunder varar min stund på scenen. Puh. Önska mig lycka till 🙂

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

One thought on “Pecha Kucha i kväll

  1. Lycka till! Klarar du galant!
    men hur gick det med Pepparkakshuset….?

    Gilla

Kommentera

