harvs gamla skola

En gästbloggerska!

Lämna en kommentar

Den sista tiden har jag varit extremt dålig att uppdatera här, då hjulet med arbete och privatliv liksom snurrar runt, runt. Du vet säkert hur det är när tiden inte räcker till. När dammet hopar sig, tvätten bildar allt högre hög, kylskåpet gapar tomt på godsaker och fokus ligger någon annanstans. Kvällarna går åt till återhämtning. Då måste man prioritera, så det har jag gjort. Men nu ska det bli liv i luckan igen 🙂

Personligen ska jag ta tag i tvätthögarna, men här på bloggen tar jag hjälp av en gästbloggerska under ett tag framöver, en så fin kvinna som jag lärt känna just via Våning & Villa. Det ska bli riktigt roligt att göra det här tillsammans med henne. Så jag säger välkommen till Lissen, som får presentera sig själv lite närmare i sitt första inlägg. Hon kommer liksom jag att varva personligt och inredning i en mix som själv faller henne på läppen. Har du läst papperstidningen kommer du kanske ihåg ett julpysselreportage som jag gjorde hemma hos.. ja just det… Lissen. 🙂

Och när jag betat av tvätthögen, då kommer jag igen!

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

