harvs gamla skola

Lite retro och nostalgi, hemma hos mej

2 kommentarer

Sedan jag köpte en ny lägenhet, efter att ha bott i hus i många år. Så har jag dom senaste åren, ägnat mej att skapa ett nytt hem, med saker jag tycker om. Det var lite som att starta om på nytt, efter att mina två barn flyttat hemifrån.
En mix av retro och nostalgi, har det blivit. Blandat med nya finheter.

Något som jag också blivit min stora  ”passion” är foto.
Kameran är oftast med mej. Man vet aldrig, när man ser det speciella.
Fånga ögonblick, gillar jag.
Lite pyssel, försöker jag mej också på, med blandat resultat.

På min andra blogg LissenTo, finns foton, av allt möjligt och heminredning i en mix, med mina egna bilder (Titta gärna in där också).

Här på Våning & Villabloggen, kommer jag att fokusera på heminredning och säkert också bilder från cafeer, butiker och annat här i Sundsvall.

Det blir en spännande tid framöver och jag tackar fina Li för förtroendet.
Ibland blir man glatt överraskad, men lite pirrigt är det också.

Välkommen, hoppas du vill titta in här, fortsättningsvis!

.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

2 thoughts on “Lite retro och nostalgi, hemma hos mej

  1. Underbart! Och såååå fint…. 🙂

    Gilla

  2. Så himla glad jag blir för din skull! Vad roligt att du får chansen att göra det här. Ska bli kul att följa dig här också.
    Ha det gott, vännen.

    Gilla

Kommentera

