harvs gamla skola

Hallen ~ hemma hos mej

Lämna en kommentar

En liten glimt av min hall.
Bredvid den stora spegeln, har jag målat om ett litet skåp som en av mina flickor hade när hon var liten.
Satt in små krokar och har nu det som nyckelskåp.
I den ommålade loppisramen har jag satt i en gammal tidningsannons.
(Tidningen köpte jag på Kulturmagasinet i Sundsvall för 5:-, finns ännu, tror jag.)
Till höger en bilskylt som jag fått av mamma och pappa, blev så glad när jag fick den.
I den blå glasvasen har jag satt en stor bunt vackert lin som jag köpte på en utflykt.
Det här får bli mitt bidrag i Fabriken tema – Hall.
Titta in där så får du många ideer hur man kan inreda i en hall
Ha en fin torsdag!

Ps Många fina finalbidrag till Fototrissen och jag har kommit med till final med kaffekoppsbilder,
men jag blir glad om du röstar på mej, här , mitt namn är Lissen To
Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

