harvs gamla skola

Det blir nog inte så många paket i år

Lämna en kommentar

En envis förkylning gör att jag ligger efter i mina julbestyr.
Några få julklappar ha slagits in på enklaste vis.
Listor görs och nu har jag en plan klar, vad var och en ska få i familjen
Så det fixar sig, nog!
& idag på eftermiddagen, ska jag på stan och köpa och hoppas att jag blir klar.
För nu längtar jag efter julfriden och att få tassa omkring och mysa.
Igår så fick webben vara min medhjälpare och några gåvor skickades efter från Unicefs gåvobutik

En av gåvorna är till lille Odin 5 år, som nu får skänka 2 fotbollar till barn som inte har så mycket.

Det kändes gott i mitt hjärta och jag hoppas att lille Odin tycker likadant.
 
Ha en fin torsdag!
Dan före dan, före dan, före dan …..
Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

