harvs gamla skola

Ny tapet från Boråstapeter

Lämna en kommentar

För nån vecka sedan började det gro i min mage vad snyggt det skulle vara med en ny tapet i vardagsrummet. Nåt modernt. Men ändå klassiskt.
När vi valde tapet så tänkte vi att den skulle hålla länge, det var beige som var på modet just då också så vi valde en tidlös tapet som fick gå i varma toner. Mitt problem är bara att jag inte är särskilt beige i min smak. De sista tio åren är det grått som dominerat hos oss och det är en kulör vi alltid landar i. Så naturligtvis skulle jag vilja ha grått i vardagsrummet också där vi tillbringar allra mesta tiden…
Nåja, den som lever får se. Det är ju 85 kvadrat stort rum som ska tapetseras så det är inte direkt en rulle som går åt.
Hittade i alla fall en som föll mig i smaken i dag, en ny kollektion som heter Graceful Living från Boråstapeter. Jag gillar den här. Den skulle liksom ge rummet lite karaktär.

Så här ser det ut i dag. Väldigt… beige.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

