harvs gamla skola

En början på nåt nytt

Lämna en kommentar

mobil 2014-15 915

2009 startade jag Våning&Villabloggen med anledning av att jag var redaktör för bostadsbilagan Våning & Villa. Sedan dess har mycket hänt i arbetslivet för min del och bloggen har därför varit nästintill ouppdaterad det sista året. Nu stängs den gamla bloggportalen och då passar jag på att flytta över inläggen hit, byta namn och låta den bli helt personlig.

Hur aktiv jag kommer att vara här vet jag inte. Det får bli vad det blir.  Klart är att det kommer att handla om livet i vår gamla skola i byn Harv utanför Sundsvall.

Författare: lilestrade

Journalist som bor i en gammal skola med man och två barn i en by utanför Sundsvall.

Kommentera

